Ännu en dag...

Idag är det måndag igen. Jag gick upp strax efter att James gett sig av till jobbet. Hoppade i kläder och skor för att, hör och häpnad, bege mig ut på en springrunda. Istället för att promenera skärpte jag till mig och sprang min runda istället. Gick dock inte helt enligt planen... Sprang först 15 minuter, gick 10 och sprang sedan 20. Helt okej tycker jag för att vara första rycket. Enligt stegräknaren tar man visst färre steg när man springer än om man går.

Annars har jag inte gjort så mycket vettigt idag. Suttit vid datorn och försökt hitta jobb... Inte helt enkelt faktiskt!

Var ute och gick en runda på eftermiddagen för att fräscha upp huvet efter alltför lång tid framför datorn. Känner igen att det börjar banka från insidan. Förstår inte hur folk kan sitta vid datorn en hel dag, typ som James gör. Jag skulle nog kollapsat.

Nu är det väl snart dags för att ta tag i middagen. James bör komma runt sextiden så lika bra att förbereda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0