Bokmal?

Inte riktigt, men har än en gång kommit på att det är fantastiskt underhållande att läsa! Har man en bra bok så får man lätt tiden att gå fort. Inte för att man är speciellt social när man sitter helt uppslukad av en bok, men det är svårt att sluta när man väl kommit en bit på vägen. Dessutom så är jag för det mesta ganska ensam om dagarna, så en bok som sällskap är inte fel :)

Just nu läser jag I heart Hollywood av Lindsey Kelk. Anledningen till att jag valde just denna är för att jag läst föregångaren som var galet rolig. Antar att det är en ganska typiskt tjejig bok, men vad gör det? Förra boken jag läste var Angels and Demons, ganska mycket motsatsen till den bok jag läser nu. Man måste ju variera sig lite för att inte tröttna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0