Chokladfabriken!

Några dar efter att jag och James kommit tillbaka till England så åkte vi till Cadbury World tillsammans med Lewis och Jessica. Det var vi och alla barnfamiljer kan man väl säga... Vi fick lite smakprov, men kunde fått mer tycker jag! Lite besviken över vad vi fick se och inte. Jag hade hoppats på att få se hela tillverkningen från blandning till förpackning... Trodde vi skulle få se de små bitarna spritsas ut och landa på rullbandet och så vidare. Det hela var mest en barngrej med tecknade filmer och rollspel. Men vi har i alla fall varit där nu!










Efteråt stannade vi till i Milton Keynes för mat på Wagamamas, lite spel i arkaden och slutligen bowling :) Jag vann mot datorn i racing spelet! Ingen av killarna som väntade sig det, haha!



Kommentarer
Postat av: Malin

Åhhh så gott!!! Bara lite avis. Det vill jag också...



Det var på tiden att du har den fina kjolen!!!



Hoppas att vi ses snart

KRAM

2010-01-09 @ 14:15:44
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0