Heja Heja!

Avklarat tredje löprundan denna veckan, känns bra. Har börjat springa på mornarna istället för att promenera. Samma runda som vanligtvis tar en timme att gå, tar istället 40 minuter att springa. Det är egentligen bara de första 10 minuterna som är dryga, när man väl passerat det stadiet går det som på räls och det känns som man kan springa i evigheter.

Det är som vanligt bara jag och hundarna i parken. Ibland ser jag samma personer vara ute och rasta sina hundar som andra dagar. Det speciellt en gammal man som jag alltid träffar på. När snön låg på marken brukade han fråga mig varför jag inte sprang, jag sa att det var för halt. Nu när jag väl börjat springa istället ropar han "heja heja, du blir nummer ett!".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0