Intervju på G!

Wihoo! Dagen har bjudit på framsteg i jobbjakten! På söndag kl. 11 ska jag på intervju för en blomsterbutik i Kempston i Bedford. Företaget har denna butiken plus en mindre inne i Bedford centrum, vilken jag besökt idag. Jag lämnade över mitt CV och gav en liten presentation av mig själv och mina erfarenheter. Pratade med en jättetrevlig tjej som genast bad mig komma på intervju på söndag för att träffa ägare nr 2. Kändes som jag fick en fot in på en gång, hoppas det kan bli något. De är bara ute efter en deltids florist, men något är bättre än inget just nu, eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Farfar

Hoppas att det lyckas!

Kram

2010-01-26 @ 08:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0