Mer snö!

Jag ser det snöar! Gick upp vid 8 idag för att åka och shoppa med Stuart vid 9. Jag stod redo vid dörren när Stu sa åt mig att titta ut. Det snöade! IGEN! Ännu mera snö i detta kaotiska land. Vad ska alla människor ta sig till, haha. Vi begav oss i alla fall ut i yran. Inte för att det snöade speciellt mycket, men det hade ändå lagt sig en sisådär 3 centimeter på marken. Det räckte för att inte få nått grepp med bilen. Krånglade lite uppför backen, men vi löste det.

Trafiken påvägarna stod i stort sett helt stilla. Bilar i långa köer så långt ögat kunde se. Så vi vände om och satsade på motorvägen istället. Mycket bättre. Vi tog oss fram till shoppingcentret och åtminstone Stuart shoppade loss. Själv fick jag vara smakråd och bärhjälp. Bättre än att sitta hemma och inte göra nånting.

Nu ska jag nog bege mig ut i snön en runda. Kanske leka lite, eller bara promenera.

Undrar hur det ska gå för James att komma tillbaks från jobbet ikväll. Han klarade sig dit, men eftersom det fortfarande snöar så kanske det blir problem. Hoppas det går bra utan bekymmer. Folk kör ju som idioter i det här landet. Speciellt när det kommer lite snö, då ligger fler bilar i diket än vad som rullar på vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0