NEJ TACK!

Första jobbintervjun avklarad, men inget ställe för mig, tyvärr. Inget vidare gott första intryck, inte mycket bättre av att komma in och se lokalen och de så kallade blommorna. Oh my... Men jag höll ut och genomförde intervjun som måste gått lyckat eftersom de erbjöd mig jobbet. De till och med ville att jag skulle börja på en gång, redan imorgon! Men tyvärr, jag kan faktiskt inte jobba i en butik där precis allt är oorganiserat. Både kvinnan och mannen (i sådär 60 års åldern) var mycket trevliga, men det räcker inte. De får helt enkelt leta reda på någon med mindre krav och sämre erfarenhet. Tack och hej.

På söndag är det dags för intervju nummer två. Hoppas verkligen att den butiken har något bättre att komma med. Håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0