Ny vecka, nya tag...

Idag är det Måndag igen. Fast tiden går inte lika snabbt som den brukar när man inte har ett jobb att gå till varje dag. Veckorna känns faktiskt ganska långa numera. Men som sagt, ny vecka nya tag! Hoppas det plöttsligt ska dyka upp något som är bara för mig.

Var ute och sprang på morgonen efter att James begett sig till jobbet. Konstigt nog, efter två dagars helguppehåll, så gick det oförskämt bra idag. Av nån mystisk anledning så tog samma runda 10 minuter kortare tid, så idag blev det bara 30 minuter. Ännu konstigare, jag kände mig inte alls trött eller utmattad efterråt. Måste ju vara positivt, eller?! Tror jag ska hitta mig en ny runda, eller kanske göra om den jag har, börjar redan tröttna på att springa och promenera samma runda varje dag.

Snart ska jag spatsera över till Flitwick för att ta tåget till Bedford. Hittade en annons angående ett floristjobb i utkanten av Bedford häromkvällen, så jag tänkte att jag skulle ta mig dit för att presentera mig själv och lämna av ett CV. Spännande att se hur dennna butiker kommer att se ut. Hittils har jag inte precis blivit överimponerad av utseende och display i Bedfords blomsterbutiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0