Onsdagslyx :)

Igår efter intervjun åkte jag tillbaks till Bedford för att möta upp James för lunch. Vi började promenera in mot centrum, men vände snabbt om för att ta bilen till den mysiga puben vid sjön. Tyvärr lite för långt att promenera till när man bara har en timme på sig. Vi har ätit där förut, det är en fin ny pub precis vid en liten sjö man kan promenera runt.

På kvällen åkte vi för att storhandla till vår familj bestående av 15 man... Man kan ju tro det i alla fall, så mycket som vi handlar varje gång. Man kan ju undra vad folk tror när vi packar upp våra varor på rullbandet. "Gör dom inget annat än äter eller?!"

Eftersom vi hade en lyxig lunch mitt på dagen så bestämde vi oss för att bara ha något lätt på kvällen. Det gick ju bra med den planen. Det blev ingen lagad mat i alla fall. Efter besöket i mataffären kom vi hem med ostar, kex, salami, oliver, dippar och grönsaker som vi tänkte skulle vara den lilla lätta middagen. Men man kan ju inte sluta äta när det finns så många små bitar av allting. Kan ju inte säga annat än att det är fantastiskt gott med ost och kex :) Jag fick till och med ner några små oliver den här gången, det måste väl ändå vara ett  tecken på att man är vuxen?

Så jag tycker vi summerar dagens matintag som lyxigt. Inte var dag man äter ute på lunchen eller festar till det med ostar på kvällen. Men man måste ju unna sig ibland. Tur jag har en karl som tar hand om mig :)

 


Kommentarer
Postat av: malin björk

Hallå systra min... Tänker vi lika dant eller? hihi. Vilken lyxonsdag vi hade båda två...

Puss

2010-01-28 @ 20:09:10
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0