Pust...

Har spenderat nästan halva dan till att försöka fixa till utseendet på min blogg. Jag hoppas att ni ser någon skillnad. Känner mig dock inte helt nöjd... Får bli ytterligare några ändringar imorgon. Nu är jag trött i huvet så ska stänga ner.

För övrigt har jag som vanligt varit ute och promenerat på dagen. Eller först på morgonen, sen på eftermiddagen. När James kom hem efter jobbet åkte vi för att besiktiga hans bil. Den gick tyvärr inte igenom... Han måste byta båda backdäcken. Ny besktningstid på torsdag morgon så det får bli snabba ryck!

Kommentarer
Postat av: malin björk

Superfin blev den!! Oj vad du skiver nu, det är ju bra för oss att du har lite att göra då så vi får massa att läsa.



Puss

2010-01-20 @ 20:39:46
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0