Sol och vind i en frisk kombination!

Startade även denna dag med en löprunda i Ampthill Park. Något tidigare än vanligt, men med gott sällskap. Idag fick jag med mig Stuart, James kompis, ut på rundan. Jag har sagt till honom att man måste träna kondition också, inte bara lyfta skrot som han gör. Så idag tog han beslutet att hänga med ut i morgonsolen. Mycket roligare att springa när man har någon att prata med. Och så gör man bättre ifrån sig när man har någon att springa fortare än hela tiden :)

Det är så fint när man tittar ut genom fönstret. Solen skiner och det ser allmänt härligt ut. Men när man kommer ut blir man genast fångad av den råkalla vinden. Ganska friskt och uppiggande ändå. Det gäller att man klär på sig ordentligt.

Idag har jag redan varit ute och sprungit en gång, städat hela badrummet (inklusive duschen), varit ute och gått samt ätit både frukost och lunch. Snart ska jag bege mig ut igen. Måste promenera upp till banken för att sätta in pengar till hyran. Skönt att ha lite måsten så man tar sig ut. Fast idag gör jag det så gärna när solen skiner!

Innan när jag var ute en runda såg jag faktiskt några små lökväxter sticka upp ur marken. Nu är det på gång, snart kommer den älskade våren. Jag längtar tills man får se allt vakna till liv och sätta blom. Våren är nästan bättre än sommaren, åtminstone vackrare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0