Vackert väder!

Tyvärr blev det ingen bio igårkväll... När vi kom dit var Avatar utsåld så vi begav oss tillbaks hem igen. Dock med en stor påse lösgodis :) Här i England kan man som sagt bara köpa pic'n'mix på biograferna. Fick bli en film hemma i sängen istället. Da Vinci koden, mitt filmval denna gången.

Idag när jag begav mig ut på min vardagliga löprunda knastrade det under fötterna när jag sprang. Solen sken och morgonfrosten glittrade på marken. Allt som varit blött och geggigt var nu fruset till små frostkristaller. Så himla häligt att vara ute denna morgon!

Kommentarer
Postat av: mamma

knaster under fötterna,här kan man tala om knaster 18 minus

2010-02-01 @ 10:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0