Vinterpromenad i Ampthill Park

Idag är alla tillbaks på jobbet, utom jag... Jag har suttit inne större delen av dagen för att leta jobb. Har gjort en lång lista på blomsterbutiker i områdena i närheten av där vi nu bor. Jag har också uppdaterat mitt CV och gjort mitt bästa för att skriva om presentationsbrevet. Tur jag har en engelsk man som kan rätta till misstagen.

Efter 5 timmar framför datorn begav jag mig ut på en härlig kall promenad i det frostiga vintervädret. Så himla fint när allt glittar av de små iskristallerna. Jag hade som alltid med mig kameran och hann med att knäppa lite bilder innan solen var på nedgång. Tiden gick snabbt och jag uppäckte att jag varit ute i nästan två timmar, skönt.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0