En underbar dag att minnas :)

I lördags när James var här åkte vi till Rödebybacken och åkte skidor. Det var kallt och soligt, en helt perfekt dag för skidåkning. Vi hämtade upp Sebastian (Ulrikas son) på vägen och tog med honom till backen. Jag tror att vi alla hade lika roligt under dagen. Det blev några åk och efter nästan fyra timmar i backen var vi nöjda. 

Efter skidåkningen blev caffelatte hos Ulrika innan jag och James promenerade tillbaksfrån Lyckeby och in till stan. James var inte lika road över promenaden som jag, men vi tog oss fram tillslut ändå. Tog bara aningen längre än det vanligtvis gör för mig...

Väl framme i stan köpte vi massa massa godis på Hemmakväll för att ta med till bion som vi bokat in för kvällen. Därefter en snabb dusch och omsvirning på hotellet innan det var dags för den efterlängtade middagen, pizza. Filmen vi såg var "Alice i underlandet", fast tyvärr inte i 3D... Tycker att den var bra, men hade nog varit ännu bättre med en 3D upplevelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0