Överraskning i brevlådan!

När jag kom hem från jobbet ikväll så låg det ett paket och väntade på mig på bordet. Jag kände inte igen handstilen och kunde inte komma på vem som kunde ha skickat något till mig. Min första tanke var James, men han har ju varit här och hälsat på mig hela helgen och har inte alls den handstilen. Nyfiken som jag är tog det inte lång tid innan jag slitit upp kanterna och öppnat paketet. Till min förvåning låg där en film, 4 trisslotter och ett kort från BLT.

Jag vet inte om ni sett eller hört om det, men i fredags var det lite kalabalik med Aspöfärjan på morgonen och jag var snabb med kameran och knäppte några bilder. Jag skickade den lilla nyheten till tidningen som publicerade en av mina bilder på lördagen. Som tack fick jag alltså dessa små presenter skickade hem genom posten. Väldigt roligt måste jag säga! TACK!


Kommentarer
Postat av: malin björk

Galet så skoj! det var inte illa, det lönar sig att alltid ha kameran med sig eller hur? Jag kommer till Karlskrona tosdagen den 25 till måndag morgon. Hoppas att vi hinner ses en sväng. Saknar dig min allra bästa vän. Puss

2010-03-10 @ 22:31:42
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0