Ledig dag

Idag är det Kristi himmelsfärds dag, vilket innebär att även jag är ledig. Tänk att till och med vi i butiksranschen får vara lediga mitt i veckan ibland. Konstigt, men ganska skönt. Det händer ju inte speciellt ofta, så man får glädjas åt de dagar vi faktiskt får. 

Jag började denna disiga grå dag med en löprunda nere vid havet och genom skogen. Var ute i en timme, men sprang i 45 minuter. Härligt! Känns skönt att komma hem svettig och lite anfådd, för att sedan ta en dusch och äta frukost. Bästa sättet att börja dagen på!

Vad ska jag hitta på senare idag nu när jag är ledig? Just nu sitter jag mest bara och kollar runt på datorn, men tror att jag ska försöka komma en bit på mitt fotoalbum om en stund. Det tar ju evigheter! Men fint lär det bli, när det blir klart... Tror även jag ska försöka hälsa på min farmor och farfar under dagen :) Kanske till och med baka något? Eller laga middag till familjen senare? Något vettigt måste jag ju göra när jag ändå är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0