Party helg!

Igår blev det fest. Började dagen med jobb, därefter promenad och förberedelser hos Ulrika. Vid sex blev jag avsläppt på Bergsgatan (Bajsgatan) hos Jonas och Veronika. Jag var såklart först, men det gjorde ingenting. Senare under kvällen rullade folket in och vi hade en jättekul kväll! I alla fall jag. Nångång efter midnatt skulle vi bege oss in till stan för att gå ut och dansa. De flesta tog taxi, men vi, jag Jonas och Veronika gav oss ut på en äventyrlig cykelfärd in till stan. Hur skoj som helst! Vid halv fyra på morgonen var jag i säng i Idas lägenhet. Jag och Emma i dubbelsängen och Ida på soffan.

Hade en väldigt rolig kväll med mycket Singstart och bordshockey :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0