Picknick, biljard och golf

Sista helgen i England blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Vi hade tänkt ha en härlig solig helg med mycket utomhusaktiviteter. Men så blev det regn istället. Vi skulle egentligen åkt ner till London för att besöka Kew Gardens, ett av mina favotitställen i London. Istället bev det lite olika i-brist-på-fantasi-aktiviteter inomhus.

På måndagen var James ledig eftersom det var en röd dag i England. Vi köpte godsaker i affären och hade picknick brunsch vid kanalen i Milton Keynes. Hela morgonen regnade det från och till, men just när vi satt ner så var det uppehåll.

Senare spelade vi biljard och jag provade för första gången på att spela golf. Jag tror jag ska satsa på att bli golfproffs. Enligt James var jag väldigt bra för att vara nybörjare :)

På kvällen blev det en hejdå-middag hos James föräldrar med syskon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0