Regniga England...

Nu har det regnat från och till de senaste tre dagarna. Hur kul är det när man har planerat en massa roliga utomhusaktiviteter. Idag hade vi tänkt ta tåget ner till London och promenera i Kew Gardens. Men det blir tyvärr inget med det... Väderleksprognosen lovar kraftigt regnfall hela dagen och man blir verkligen inte glad när man tittar ut. Vår plan B var att besöka Wrest Park som ligger här i närheten och ha en liten picknick där. Men som sagt, det regnar ju! Det skulle ju inte regna här idag...

Bara ett par dagar kvar tills jag flyger hem till Sverige igen. Känns lite konstigt. Hur ska jag kunna få med mig allt jag vill ha inför sommaren? Det hinner ju dessutom bli höst innan jag åker tillbaks till England. Jag får ta det viktigaste nu, sen lite då och då när jag kommer och hälsar på James på mina semesterdagar.

Jag har precis lagt in en masking tvätt, men orkar inte börja packa ännu. Det får bli morgondagens bekymmer... Hoppas det slutar regna så vi kan hitta på något den sista hela dagen vi har tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0