Tjejkväll (med Hemmakväll)

Igår hade vi lite tjejmys med pizza, film och godis. Jag slutade jobbet strax efter sex, så träffade Emma och Ida strax där efter för att äta pizza på Arena. Jag minns inte ens senaste gången jag åt en pizza, inte en svensk i alla fall. Men gott var det! Kebabpizza är den bästa :) Mätta och belåtna gick vi till Hemmakväll, där i alla fall jag köpte mig en stor godispåse. Idahyrde några filmer inför kvällen och Emma tittade mest på.

Hela godispåsen tog slut och vi hann bara se en film. Jag åkte hem med sista färjan 23.30. Jag hade kunnat sova över, men kände att jag ville vakna upp hemma på den "underbara" bäddsoffan... Hmmm.

Vi hade en trevlig kväll, trots åska, blixtrar och regn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0